Grafy z dynamomeru
4 posters
Strana 1 z 1
Re: Grafy z dynamomeru
Tak to by byla špatná zpráva.
Počkám, až tu mou vadnou vykuchá Jardův známej a pak to začnu řešit.
Počkám, až tu mou vadnou vykuchá Jardův známej a pak to začnu řešit.
Re: Grafy z dynamomeru
Ahoj Lubore, promiň jsem to nějak přehlédl...... Podle mě to bez CDI nepůjde. Domnívám se, že CDI neobejdeš.
Re: Grafy z dynamomeru
Lubore já po pravdě nevím . možná sobi pisne jak funguje přesně jeho Ignitech a tohle bude podobné.
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
Re: Grafy z dynamomeru
Lubor napsal:
PS - přiznám se, že jsem byl z toho měření trochu zklamanej, bo už jsem měl vymyšleno a hlavně jsem si sám sobě zdůvodnil, že budu muset koupit jednotku od Bazzaz, která mimo jiné umožňuje nahrát 2 palivové mapy a přepínat mezi nimi. Ta chudá směs měla být důvodem ke koupi. A teď ten důvod nemám.
Tak mě tak teď napadlo, jestli já si tu jednotku od Bazzaz nepřál až tak moc, že mi osud vyšel vstříc a poruchou CDI mě nasměroval ke koupi. Ale protože se v tom neorientuju, tak otázka na ladiče zní - je možné originální CDI tam vůbec nemít a plně ho nahradit Bazzazem?
Tímto - http://www.bazzaz.cz/fuel-control.html
Re: Grafy z dynamomeru
To máš vlastně pravd, ve tvých rukou Stromík dostal asi pořádně naprdel
Já bych si ten Bazzas koupil
Já bych si ten Bazzas koupil
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
Re: Grafy z dynamomeru
A myslíš si, že Strom ho nedostával? Já jsem na něm najel přes 60 000 a jen těch okruhů, co jsem s ním absolvoval. Brno, Most, Slovač, pořád v omezovači.
Re: Grafy z dynamomeru
Lubore, hele musíš si ten nákup vždycky nějak zdůvodnit
Jinak 38tis není mnoho, ale taky jakým tempem se to najelo, s tím musís taky počítat . VTRka dostávají pěknej kouř
Jinak 38tis není mnoho, ale taky jakým tempem se to najelo, s tím musís taky počítat . VTRka dostávají pěknej kouř
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
Re: Grafy z dynamomeru
38 000, to je sotva zajetý. Ten musí dát 100, jak nic.
Stroma jsem prodával, když měl skoro 80 a byl, jak novej. Vše původní, rozvody, tlaky na úrovni novýho, spojka taky.
PS - přiznám se, že jsem byl z toho měření trochu zklamanej, bo už jsem měl vymyšleno a hlavně jsem si sám sobě zdůvodnil, že budu muset koupit jednotku od Bazzaz, která mimo jiné umožňuje nahrát 2 palivové mapy a přepínat mezi nimi. Ta chudá směs měla být důvodem ke koupi. A teď ten důvod nemám.
Stroma jsem prodával, když měl skoro 80 a byl, jak novej. Vše původní, rozvody, tlaky na úrovni novýho, spojka taky.
PS - přiznám se, že jsem byl z toho měření trochu zklamanej, bo už jsem měl vymyšleno a hlavně jsem si sám sobě zdůvodnil, že budu muset koupit jednotku od Bazzaz, která mimo jiné umožňuje nahrát 2 palivové mapy a přepínat mezi nimi. Ta chudá směs měla být důvodem ke koupi. A teď ten důvod nemám.
Re: Grafy z dynamomeru
Pěkné,, na tom co to má naběháno to je paráda
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
Re: Grafy z dynamomeru
Ahoj Lubore, to je dobré. V podstaťe krouťák sériový a úpravám odpovídá navýšení HP. Takže jinými slovy, ikdyž už má něco za sebou, tak motor je v perfektním stavu. To vše ukazuje, jak skvělý to je motor!!! Co máš za vzduch filtry?
Re: Grafy z dynamomeru
Ve středu jsem byl s Hondou taky na brzdě. Důvod byl jediný - zajímala mne bohatost směsi, vzhledem k otevřeným filtrům a výfuku. Jestli to náhodou není chudý až moc. Křivka průběhu krouťáku a výkonu byla až druhotná záležitost.
Výsledek byl potěšující, ušetřil jsem spoustu peněz, nemusím kupovat žádný PC, bo směs je ve všech otáčkách v ideálním poměru.
Výkon 132 HP, krouťák 102 Nm, graf jak u elektromotoru, od 4 700 otáček stoupá k výšinám, bez jakéhokoliv propadu.
Mám odstraněnou klapku sání a PAIR systém.
Jsem spokojen.
Výsledek byl potěšující, ušetřil jsem spoustu peněz, nemusím kupovat žádný PC, bo směs je ve všech otáčkách v ideálním poměru.
Výkon 132 HP, krouťák 102 Nm, graf jak u elektromotoru, od 4 700 otáček stoupá k výšinám, bez jakéhokoliv propadu.
Mám odstraněnou klapku sání a PAIR systém.
Jsem spokojen.
Re: Grafy z dynamomeru
Za ty prachy to by bylo pivka c
Smejky- Poèet pøíspìvkù : 403
Join date : 01. 04. 10
Re: Grafy z dynamomeru
Sobi to shrnutí je přesné hodně málo muziky za kopu peněz, ale to bys nebyl Honda SP maniak, aby jsi to neudělal .
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
Re: Grafy z dynamomeru
Lubore, tak to ještě nevím, ale až začnu jezdit zjistím. Samotného mě to zajímá co to udělalo.....
Re: Grafy z dynamomeru
A co z toho plyne? Že každý koníček je draze vykoupený!!! Ale když jinak nemůžeš......
Takže co úpravy vlastně provedly. Výkon jen o kousíček větší, ale zásadní je úprava točivého momentu a jeho navýšení. Paradoxně je při 90% využítí plynu vyšší než při 100%. Graf, který jsem vložil je 100% plynu. Při 90% byl krouťák necelých 117Nm a výkon 141 a drobný. Milion tabulek a prase aby se v tom vyznalo... trošku tomu nerozumím, ale úpravy přívstřiků to asi vyřešily. Je to věda. Tak nějak teď zvažuju na další zimu vysokokompresní písty s novým povrchem válců, pak se uvidí....
PS: pro ty co chtějí taky tunit a nemají možnost si sami poradit a pomoct (vyrobit něco, opracovat hliník, laminovat atd.) a nejsou Onasisové a Rokefeleři mám jedno doporučení, nedělejte to. To co já v té motorce mám díky známým, kamarádům a vlastním pacičkám, tak v nakupovaných dílech se motá kolem 75000,-. Takže tady je odpověď.
Zdar Sobi
Takže co úpravy vlastně provedly. Výkon jen o kousíček větší, ale zásadní je úprava točivého momentu a jeho navýšení. Paradoxně je při 90% využítí plynu vyšší než při 100%. Graf, který jsem vložil je 100% plynu. Při 90% byl krouťák necelých 117Nm a výkon 141 a drobný. Milion tabulek a prase aby se v tom vyznalo... trošku tomu nerozumím, ale úpravy přívstřiků to asi vyřešily. Je to věda. Tak nějak teď zvažuju na další zimu vysokokompresní písty s novým povrchem válců, pak se uvidí....
PS: pro ty co chtějí taky tunit a nemají možnost si sami poradit a pomoct (vyrobit něco, opracovat hliník, laminovat atd.) a nejsou Onasisové a Rokefeleři mám jedno doporučení, nedělejte to. To co já v té motorce mám díky známým, kamarádům a vlastním pacičkám, tak v nakupovaných dílech se motá kolem 75000,-. Takže tady je odpověď.
Zdar Sobi
Re: Grafy z dynamomeru
tak a pro úplnost přidám ještě OKmas ovu tabulku. Baby díky za připomenutí! Nemohl jsem to najít.....
Naposledy upravil Sobi dne Sat Apr 05, 2014 1:13 am, celkově upraveno 1 krát
Re: Grafy z dynamomeru
Paráda
Tady můžete porovnat s mou brzdou ...
Tady můžete porovnat s mou brzdou ...
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru