Baterka
5 posters
Honda VTR-SP :: Servis :: Elektrika
Strana 1 z 1
Re: Baterka
Tak se prosím koukni, já mezitím budu průběžně sledovat, jak to dobíjení funguje.
PS - jo, a v manuálu, co mám doma k motorce, tak doporučují baterku 10 Ah.
PS - jo, a v manuálu, co mám doma k motorce, tak doporučují baterku 10 Ah.
Re: Baterka
Lubor napsal:Dík za ochotu. Dnes jsem koupil novou baterku, nabil ji, zapojil a začal měřit. Dobíjení ve všech možných režimech je v pořádku, max.14,5 V. Proto se ptám - je možné, že ta špatná baterka způsobila situaci, že regulátor ve snaze ji dobíjet do ní pral v zátěži toho proudu víc?
PS - ještě jeden postřeh. Pro SP 2 Yuasa doporučuje YTZ 12S, ta stojí kolem 3 500 Kč a má 11 Ah. Ovšem na mnohých internetových obchodech doporučují YTX 12BS, která je za 1 400, ale má jen 10 Ah a je o 2 cm vyšší, takže se sice vejde do kastlíku, ale ten nejde úplně zavřít. Bude mít ta nižší kapacita na něco vliv?
Teoreticky bych měl mít jeden regulátor dobíjení doma. O víkendu se kouknu, popř. písnu sem. Pokud ho tam najdu, tak bych ho prodal... Hm...?
Martas.9- Poèet pøíspìvkù : 123
Join date : 17. 10. 09
Re: Baterka
Myslím si, že jestli ti ten regulátor přebíjel špatnou baterku, tak to že vyměníš baterku ten problém nevyřešíš a za čas budeš jako já kupovat další baterku. Rugulátor múže maximálně při největší zátěži pouštět do baterky 14,7V. A co se týče baterky do SP patří YTZ 12S 11Ah. Ta YTX 12BS 10Ah má menší startovací proud a určitě nebude mít takovou výdrž.
Re: Baterka
Dík za ochotu. Dnes jsem koupil novou baterku, nabil ji, zapojil a začal měřit. Dobíjení ve všech možných režimech je v pořádku, max.14,5 V. Proto se ptám - je možné, že ta špatná baterka způsobila situaci, že regulátor ve snaze ji dobíjet do ní pral v zátěži toho proudu víc?
PS - ještě jeden postřeh. Pro SP 2 Yuasa doporučuje YTZ 12S, ta stojí kolem 3 500 Kč a má 11 Ah. Ovšem na mnohých internetových obchodech doporučují YTX 12BS, která je za 1 400, ale má jen 10 Ah a je o 2 cm vyšší, takže se sice vejde do kastlíku, ale ten nejde úplně zavřít. Bude mít ta nižší kapacita na něco vliv?
PS - ještě jeden postřeh. Pro SP 2 Yuasa doporučuje YTZ 12S, ta stojí kolem 3 500 Kč a má 11 Ah. Ovšem na mnohých internetových obchodech doporučují YTX 12BS, která je za 1 400, ale má jen 10 Ah a je o 2 cm vyšší, takže se sice vejde do kastlíku, ale ten nejde úplně zavřít. Bude mít ta nižší kapacita na něco vliv?
Re: Baterka
Ještě jsem ti zapoměl napsat, že jsem zjišťoval i origo, ale cena cca 9 tis. Kč je hrozná. Určitě tam bude pasovat regulátor i z jiný Hondy (je to vlastně univerzální díl) tak jak jsem na to koukal tak podobný má 929,954 a další, jde jen o to aby měl dva konektory a stejný počet drátů.
Re: Baterka
Čau Lubore, firma Ignitech je určitě super a také mi jí doporučovali v Hondě tady v Chomutově, cena regulátoru byla myslím kolem 2500,-kč. Jenže jsem tam volal asi 1000 krát a nikdo mi to nebral a ani nereagovali na e-mail. Nakonec jsem to vyřešil regulátorem z maxiskůtra Silvrwing. Ten jsem koupil za 1000,- od jednoho maníka tady z Chomutova, který tahá motorky (většinou bořby) z Itálie. Regulátor má stejný počet drátů a i stejný konektor akorát zrcadlově otočený, tak jsem přepojil konektor a regulátor funguje perfektně.
Re: Baterka
Lubor napsal:Tak mám v podstatě stejný problém, jako Dan. Regulátor nepracuje dobře, při vypnutých světlech jde dobře, při zapnutých a otáčkách nad 4 000 dává 14,7 V a při dálkových víc, jak 15 V. Klekla mi baterka, budu kupovat novou, ale musím pořešit ten regulátor. Můžete mi poradit, kde ho rychle a dobře koupit, bez znalosti angličtiny.
PS - Dane, jak jsi to vyřešil ty?
hoj Lubore, tak zrovna nedavno jsme is to nekde v diskuzi na motorkarich cetl
http://www.ignitech.cz/
http://www.vape.cz/
pripadne od ignitechu to lze koupit i tady, protoze ignitech je pretizeny http://www.angelracing.cz/moto/obchod/upravy-a-vylepseni
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
Re: Baterka
Tak mám v podstatě stejný problém, jako Dan. Regulátor nepracuje dobře, při vypnutých světlech jde dobře, při zapnutých a otáčkách nad 4 000 dává 14,7 V a při dálkových víc, jak 15 V. Klekla mi baterka, budu kupovat novou, ale musím pořešit ten regulátor. Můžete mi poradit, kde ho rychle a dobře koupit, bez znalosti angličtiny.
PS - Dane, jak jsi to vyřešil ty?
PS - Dane, jak jsi to vyřešil ty?
Re: Baterka
Čau, Karrliku a Sobi, díky za tip. Už jsem brouzdal po netu a zjišťoval ceny regulátoru dobijení nebo jestli se dá opravit. Jinak přeju hezkou dovolenou
Díky Sobi ten manuál jse mi podařilo stáhnout.
Díky Sobi ten manuál jse mi podařilo stáhnout.
Re: Baterka
No Afrika to sice není, ale Polsko u jezera - Nysa. Kurva jsem spálenej jak náš týnský Ferda
Jinak přeju pěknou dovolenou.
Zdar Sobi alias Sova
Jinak přeju pěknou dovolenou.
Zdar Sobi alias Sova
Re: Baterka
Zdar zvíře noční..Já valím zejtra do Afriky na černošky ..Do tunisu...Co ty?
Anonymní- Anonymní
Re: Baterka
Ahoj Dane, pokus se stáhnout odtud: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=cUJXcmxYT2JKV1BIRGc9PQ
Jinak kdyby ne tak bych Ti to naskenoval - mám teď dovolenou a nejsem doma (cca za dva dny), ale hledal bych chybu na 99% v regulátoru.
Zdar Sobi
Jinak kdyby ne tak bych Ti to naskenoval - mám teď dovolenou a nejsem doma (cca za dva dny), ale hledal bych chybu na 99% v regulátoru.
Zdar Sobi
Re: Baterka
Zdar Dane..Zkus vyměnit regulátor napětí,ten má hlídat odběr,pak si myslím,že to bude o.k
Anonymní- Anonymní
Dan- dobíjení POMOC !!!
Zdar chlapi, mám problém s dobíjením. Když jsem psal, že mi SP dobijí od 13,65 do 14,2 V tak jsem to měřil při vypnutých světlech. Dnes jsem to měřil při zapnutých světlech a při tlumených to dobijí 14,7 V a při dálkový 15 V. A to je asi ten problém proč mi odchází baterky. Prosím o radu čím by to mohlo být a co by se s tím dalo dělat. Zvlášť Marťas by mohl vědět. Každopádně bych potřeboval dokumentaci schema atd., prosím kdo máte možnost to naskenovat a poslat mi to mail daniel.balint@seznam.cz budu moc vděčnej. Díky za pomoc.
Re: Baterka
Dík, co se týče starteru tak ten je v pohodě. Půjčil jsem si baterku od Jardy co má Fazera a byl se mnou na srazu a startovalo to v pohodě. Jenže ta baterka je velká a nevejde se do kaslíku, ale na zkoušku posloužila.
karrlik1000
Zdar Dane...Ta baterka je vyzkratovana..predpokladam,že to není gelovka.Dobíjení máš v poho jak píšeš,tak to musí fungovat.Ještě můžeš mít špatnou kotvu ve startéru.Dělá to vždy při startu.Zkus půjčit jinou a vyzkoušet.Jestli to bude normálně startovat,je baterka po smrti.Vyber si novou a nějakou lepší.Na tom neušetříš...
Zkoušel jsem to taky a ve finále jsem koupil Bannerku a mám druhým rokem klid.
Zkoušel jsem to taky a ve finále jsem koupil Bannerku a mám druhým rokem klid.
Anonymní- Anonymní
Baterka
Zdar chlapi, chtěl bych se Vás zeptat jaké máte zkušenosti z akumulátory. Můj problém vznikl asi před dvěma roky, kdy mi odešla moje origo baterka Honda (cca 7let). Chtěl jsem ušetřit tak jsem zakoupil neznačkovou baterku QMP YTZ 12S, její životnost byla necelé 2 roky. Reklamoval jsem ji a prodejce mi do vyřízení reklamace zapůjčil také baterku QMP(né novou). Při instalaci do moto fungovala normálně asi po jednom měsíci snesla pouze jedno max. dvě startování za sebou a začla zlobit na srazu v Albrechticích. Dnes mi klekla uplně a tlačil jsem asi kilák ke kámošovi na dílnu (nic moc) Po změření napětí má baterka 12,78 V, ale při zatížení při startu nemá nic. Když jsem měřil dobíjecí napětí tak motorka dává od 13,65 do 14,1 V, což mi bylo řečeno, že j v normě. Volal jsem prodejci a ten tvrdil, že je chyba v motorce, a že nejde aby odešly dvě baterky v tak krátké době. TaK Vás žádám o Vaše zkušenosti z akumulátory. Myslím si, že když koupím Yuasu nebo origo tak by se problém vyřešil, ale nejdříve bych rád slyšel vaše názory. Díky za radu.
Naposledy upravil Dan dne Thu Jul 01, 2010 10:08 am, celkově upraveno 1 krát
Honda VTR-SP :: Servis :: Elektrika
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru