Náklonový snímač
3 posters
Honda VTR-SP :: Servis :: Elektrika
Strana 1 z 1
Re: Náklonový snímač
Jirka napsal:Ahooj. To relé funguje, ale k vyblikání chyb jsem se ještě nedostal. Jen mi není jasný, proč to zakucká jenom, když se mašina nakloní na levou stranu. Kontrolka FI přitom nablikne. Co je vlastně uvnitř toho čidla? Nějaká kulička co lítá tam a zpět a případně rozpojí kontakt, když mašina lehne? Já nejsem takovej letec, že bych mašinu nakláněl tak, že by to mělo chcípnout. No a s tím přemostěním jsem si to asi maloval moc jednoduše
jo byva tma nejaka kulcika a takovy mechanizmus, ze pri nakloneni sepne nebor rozepne kontakt a tim padem chcipne motor.
hele ja mel podobny problem s chcipanim, ale vysledke nakonec uplne jiny. delal mi to uvolneny konektor na prave strane motorky na zadnim valci, co snima otacky acky a podle toho zajistuje zapalovani. Nic neblikalo v normalnim rezimu. jen nesla nastartovat, kdyz jsme ji naklonil na bok, tak se kontakty na konektoru spojili a zase to jelo, ale treba to zacalo vynechavat, pri zvednutio moto ze stojanku mi to chciplo . Prisel jsme na to, ze kdyz jsme pri chodu zvedal nadrz, tak mi o to cidlo zavadila hadice od nadrze a chciplo to zase. Jinak to je celkem laborovani, protoze elektrika je pekne poschovavana... takze doporucim zkontrolovat vsechny kontakty a cidla na motoru i jinde.
Mel jsme taky podezdreni na naklonove cidlo, ale vymontoval jsme ho a zkousel jsem si snim hrat, jako ze jsem ho naklanel a fungovalo tak jak ma.
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
Re: Náklonový snímač
Ahooj. To relé funguje, ale k vyblikání chyb jsem se ještě nedostal. Jen mi není jasný, proč to zakucká jenom, když se mašina nakloní na levou stranu. Kontrolka FI přitom nablikne. Co je vlastně uvnitř toho čidla? Nějaká kulička co lítá tam a zpět a případně rozpojí kontakt, když mašina lehne? Já nejsem takovej letec, že bych mašinu nakláněl tak, že by to mělo chcípnout. No a s tím přemostěním jsem si to asi maloval moc jednoduše
Anonymní- Anonymní
Re: Náklonový snímač
Ahoj. Do sekce elektrika jsem dal postup jak zjistit pomocí diagnostiky chyby .... mrkni na to.
Druhá věc - sundej zadní kapotu ( nebo tam šáhni rukou ). když se na motorku koukam ze zadu ( ve směru jízdy ) je po pravé straně úplně vzadu černé relé ( konektor, který se do něj strká je schován pod gumou ). Dej na něj ruku a zapni elektriku motorky, pokud v něm neucítíš cvaknutí je tam někde problém. Toto relé cvakne při puštění pumpy.
Druhá věc - sundej zadní kapotu ( nebo tam šáhni rukou ). když se na motorku koukam ze zadu ( ve směru jízdy ) je po pravé straně úplně vzadu černé relé ( konektor, který se do něj strká je schován pod gumou ). Dej na něj ruku a zapni elektriku motorky, pokud v něm neucítíš cvaknutí je tam někde problém. Toto relé cvakne při puštění pumpy.
Anonymní- Anonymní
Re: Náklonový snímač
Jirka napsal:Tak to já s tímhle spínačem mám problémek zase. S tím původním, když jsem mašinu naklonil do levé zatáčky,tak začala vynechávat. Do prava to nedělala. Tak jsem tam dal druhý spínač a bylo to dlouho v pořádku. Teď to začalo dělat znovu. Vynachává to jen při rychlejším průjezdu levotočivou zatáčkou. Tak jsem přemýšlel nad tím, že ho vyhodím a přemostím konektor a bude vyřešeno.
no akorat dej pozor, nemuzou se jen tak spojit draty, protoze jednotka vlastne podle velikosti odporu jaky na ni je vyhodnocuje problem. takze bys mel zmerit asi odpor naklonoveho cidla a dat tam pozadovany rezistor.
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
Re: Náklonový snímač
Tak to já s tímhle spínačem mám problémek zase. S tím původním, když jsem mašinu naklonil do levé zatáčky,tak začala vynechávat. Do prava to nedělala. Tak jsem tam dal druhý spínač a bylo to dlouho v pořádku. Teď to začalo dělat znovu. Vynachává to jen při rychlejším průjezdu levotočivou zatáčkou. Tak jsem přemýšlel nad tím, že ho vyhodím a přemostím konektor a bude vyřešeno.
Anonymní- Anonymní
Re: Náklonový snímač
Nuže taky že to byla prkotina. Prolomenej drátek na relé náklonovýho senzoru... spraveno a dneska už jsem jezdil.
Anonymní- Anonymní
Re: Náklonový snímač
Udělej diagnostiku, vybliká ti to, kde je problém..Vše je v manuálu a plně srozumitelné..Pokud ti to hodí chybu např. startovací relé, nejdřív mrkni a očisti kontakty..Může to bejt pouze blbej studeňák nebo zaoxidovanej kontakt..je to prkotina, ale mě se vymrdaly blinkry, prostě hodíš blikačku a 5sec nic a pak to začalo blikat, na obě strany to samý..Když jsem hodil třeba doleva vymáčknu a zase doleva, odezva okamžitá...Rozdělal jsem levej ovladač, vyčistil a už to zase letí..kolikrát je to malá prkotina, ale člověk se zapotí, než na to dojde..držím place
Roko- Poèet pøíspìvkù : 203
Join date : 18. 10. 09
Age : 38
Re: Náklonový snímač
Tak dneska jsem dorazil do garáže ze pozávodíme s kámošeme. Otočím klíčkem a jenom se rozsvítila přístrojka a čerpadlo ani nepíplo. Takže to asi nebude náklonový senzor ale nejaké relátky v zadní časti. Mám SP2-ku a jediný problém co jsem s ní kdy řešil byl ten odpojený drát od baterky. Setkal se už někdo s něčím podobným?
Anonymní- Anonymní
Re: Náklonový snímač
Ahoj, byl jsem poučen tento víkend na srazu. Náklonové čidlo je to co kouká v místě baterky z podsedláku směrem dolů. POkud máš nějakého Spéčkaře blízko, zkus měnit. Sobi
Náklonový snímač
Zdarec draci,
Dneska se mi přihodila taká nemilá věc. Upadl mi drát z baterky a motorka chvípla počas jízdy. Více jsem se divil ale tomu když jsem drát naskrutkoval naspět na baterku tak asi po 10-ti km motorka opět zhasla, no když jsem se podíval na drát tak byl na baterce. Přístrojovka svítila jenom po vypnutí a zapnutí klíčku jsem neslyšel ten známy zvuk benzínové pumpičky. Jěště když jsem nandaval ten drát tak jsem vzadu trochu pomíchal tý černý krabičky, ale jak říkám motorka odjela 10km a potom zhasla. Byl jsem bezradnej no veděl jsem že někde mezi těmi krabkami je i náklonové čidlo a když jsem to tak zkkoušel a zkoušel tak jsem nakonec našel správnou polohu a pumpa běžela i po opakovaných pokusech.
Mám teď strach aby motor nezhasnul v náklonu při jízde. Víte mi s tím někdo poradit? Je tam jedno čidlo nebo všechny 3 krabičky něco snímají. Vím že čtvrtá je relé na blinkry, to je odzkoušeno.
Díky za rady.
Radovan
Dneska se mi přihodila taká nemilá věc. Upadl mi drát z baterky a motorka chvípla počas jízdy. Více jsem se divil ale tomu když jsem drát naskrutkoval naspět na baterku tak asi po 10-ti km motorka opět zhasla, no když jsem se podíval na drát tak byl na baterce. Přístrojovka svítila jenom po vypnutí a zapnutí klíčku jsem neslyšel ten známy zvuk benzínové pumpičky. Jěště když jsem nandaval ten drát tak jsem vzadu trochu pomíchal tý černý krabičky, ale jak říkám motorka odjela 10km a potom zhasla. Byl jsem bezradnej no veděl jsem že někde mezi těmi krabkami je i náklonové čidlo a když jsem to tak zkkoušel a zkoušel tak jsem nakonec našel správnou polohu a pumpa běžela i po opakovaných pokusech.
Mám teď strach aby motor nezhasnul v náklonu při jízde. Víte mi s tím někdo poradit? Je tam jedno čidlo nebo všechny 3 krabičky něco snímají. Vím že čtvrtá je relé na blinkry, to je odzkoušeno.
Díky za rady.
Radovan
Anonymní- Anonymní
Honda VTR-SP :: Servis :: Elektrika
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru