Podsedlová kapotáž - praskání
+2
Sobi
Lukša
6 posters
Strana 1 z 1
Re: Podsedlová kapotáž - praskání
To all: taky stím po roce nemám problém a vařené to od předchozího majitele na tomto místě nebylo..Mě spíš sedlo docela drtí nádrž, to jsem vyřešil obyč kobercovou páskou a ta to všechno pobírá..Podsedlový rám mám malinko pokroucenej a nádrž taky není v 100% poloze, jak by být měla.
Roko- Poèet pøíspìvkù : 203
Join date : 18. 10. 09
Age : 38
Re: Podsedlová kapotáž - praskání
Snake napsal:Lukšo ať koukám jak koukám, má SP2 má obě strany podsedláku absolutně v pořádku.... Ani před lakem v zimě nebylo nic viditelně poškozeno.... Tak nevím. Co vím , tak SP2 má trochu jinak řešené zadní lešení... Nebude to tím? Tuhostí rámu podsedlovky?Lukša napsal:No to je od toho jak se podsedlovka opírá o uchycení podsedlového rámu. Tzn když to má RVT vyřešené modifikace existovat musí.
S tou opravou už jsem to absolvoval jednou, takže vím o čem to je. Marně jsem si myslel že je to řešení.
Jo jo tak trochu jsem to tušil a asi je to tak, mají to jen plnokrevné SP1. SP2 a RVT už to mají modifikované.
Tzn. že pan Honda to věděl a v evolučních modelech to "vypiloval". A tzn. že u SP1 se to nějak řešilo a nebo od toho dával každý ruce pryč. To už nám prozradí jen Marťásek
Takže Marťas Please
Re: Podsedlová kapotáž - praskání
Lukšo ať koukám jak koukám, má SP2 má obě strany podsedláku absolutně v pořádku.... Ani před lakem v zimě nebylo nic viditelně poškozeno.... Tak nevím. Co vím , tak SP2 má trochu jinak řešené zadní lešení... Nebude to tím? Tuhostí rámu podsedlovky?Lukša napsal:No to je od toho jak se podsedlovka opírá o uchycení podsedlového rámu. Tzn když to má RVT vyřešené modifikace existovat musí.
S tou opravou už jsem to absolvoval jednou, takže vím o čem to je. Marně jsem si myslel že je to řešení.
Snake- Poèet pøíspìvkù : 736
Join date : 17. 10. 09
Age : 53
Location : Vodňany
Re: Podsedlová kapotáž - praskání
No to je od toho jak se podsedlovka opírá o uchycení podsedlového rámu. Tzn když to má RVT vyřešené modifikace existovat musí.
S tou opravou už jsem to absolvoval jednou, takže vím o čem to je. Marně jsem si myslel že je to řešení.
S tou opravou už jsem to absolvoval jednou, takže vím o čem to je. Marně jsem si myslel že je to řešení.
karrlik1000
Lukša:Ne nemám a i zevnitř to mám netknuté.Ne že bych ti do toho chtěl kecat,ale holt to budeš muset shodit a zkontrolovat od čeho to je . A až to vymyslíš mám obavu,že tě čeká lak podsedlovky,protože prasklý lak musíš obrousit až na plast jinak ti to bude vylízat pořád.
Anonymní- Anonymní
Re: Podsedlová kapotáž - praskání
Přesně tohle pánové, myslím že další foto není za potřebí.
Karrlik: a nemáš to přelepený samolepkou?
Karrlik: a nemáš to přelepený samolepkou?
Re: Podsedlová kapotáž - praskání
Čau chlapi, já to mám na své SP1 také prasklé na obou stranách, sice méně než má Sobi, ale štve to
Re: Podsedlová kapotáž - praskání
Ahoj Lukša měl na mysli toto. Já to mám podlepené tenkou tvrzenou pěnovkou a už je to OK. Ale lakovat to kvůli tomu nebudu, aspoŇ zatím ne. Tak jak jsem psal, když na tom sedíž a přelézáš jako opice, tak jseš nohou opřený o tuto část kapotáže a přitlačíš ji na nálitek rámu, kde se spojuje hlavní rám a podsedlák. Zdar Sova.
PS: Karrle byli jste na tom sedle??
PS: Karrle byli jste na tom sedle??
karrlik1000
Zdar Lukšo..Nejlepší by bylo asi fakt foto..Před chvílí jsme se vrátili z té Redickovy svatby a nedalo mi to se hned podívat na tu podsedlovku.Musím dát za pravdu Marťasovi,nic tam není.A to se na tom docela válím v zatáčkách.Leda by ty americké plasty byly lépe zpracované a to si nemyslím.Pošli foto zkonzultujeme to.
Anonymní- Anonymní
Re: Podsedlová kapotáž - praskání
OK,
smíření jsme s tím asi všichni, ale v době kdy bývalo sp v záruce se to muselo nějak záručně řešit. No a já pořád tajně doufám, že někdo na to tu má tajný recept. No proto jsem mířil otázku ke zdroji tj. Marťas. No snad si to chlapík přečte a řekne mi k tomu svoje.
Víš děsí mě představa: kombinace starý plast vs prasklina vs vybrace. Prostě čim je to tam dýl a víc, mám větší obavy. [/quote]
Kua chlapi,
tak to slyším poprvé... Kde přesně vám to praská..? Já nemám prasklé nic! A co si pamatuju naši bandu v Ameru, tak nás tam bylo 8 čechů a o tomhle se nezmínil nikdo- a to holky dostávaly hooodně velký cérez na cestách i na okruzích... Nechcete sem někdo hodit fotku..? Já se pak v práci kouknu, jestli na něco nebyla svolávačka...
smíření jsme s tím asi všichni, ale v době kdy bývalo sp v záruce se to muselo nějak záručně řešit. No a já pořád tajně doufám, že někdo na to tu má tajný recept. No proto jsem mířil otázku ke zdroji tj. Marťas. No snad si to chlapík přečte a řekne mi k tomu svoje.
Víš děsí mě představa: kombinace starý plast vs prasklina vs vybrace. Prostě čim je to tam dýl a víc, mám větší obavy. [/quote]
Kua chlapi,
tak to slyším poprvé... Kde přesně vám to praská..? Já nemám prasklé nic! A co si pamatuju naši bandu v Ameru, tak nás tam bylo 8 čechů a o tomhle se nezmínil nikdo- a to holky dostávaly hooodně velký cérez na cestách i na okruzích... Nechcete sem někdo hodit fotku..? Já se pak v práci kouknu, jestli na něco nebyla svolávačka...
Martas.9- Poèet pøíspìvkù : 123
Join date : 17. 10. 09
Re: Podsedlová kapotáž - praskání
Sobi napsal:Lukša napsal:Ahoj kluci, po celou dobu co mám SP pozoruji, že tahle motorka má jeden nedostatek a to je praskající podsedlovka (mezi nohama pod sedadlem). Po letošním prvním setkání jsem se ujistil že je to u každé SP. Už jednou jsem si to nechal zpravovat a za rok je to prasklý zas.
Proto mě tak napadlo jestli neexistuje nějaký způsob jak praskání eliminovat a problém tím vyřešit. Vzhledem k tomu, že je to opravdu běžné u každé SP je tohle spíš otázka na Marťase, jak to pan Honda řeší(rešil). Určiťě na to musela existovat nějaká svolávací akce popř. nějaká modifikace dílu(ů) která se řešila vzhledem k závažnosti záručně. Alespoň doufám, protože mě se to stát po roce na novém stroji, tak to okamžitě na záruku řeším.
Martásku prosíme o radu
Ahoj Lukšo, sice nejsem Marťas ale...
Vím, že jsi se díval i u mě. Praská to v místě, kde se to opírá o uchycení rámu podsedlovky, ale to určitě víš taky. Řešení podle mě není, resp. je - podlepit tvrdší pěnovkou a rozložit ten dotyk na větší plochu. Navíc pokud jezdíš sportovně a "slízáš" z mootrky, tak se tomu stejně nevyhneš. opířeš se o to vždy nohou nebo horním lemem boty (dle typu a nastavení stupaček). A toto nevydrží žádný plast. Takže myslím, že Ti nezbývá než se smířit s tím pavoukem na laku. Já bych to neřešil.
OK,
smíření jsme s tím asi všichni, ale v době kdy bývalo sp v záruce se to muselo nějak záručně řešit. No a já pořád tajně doufám, že někdo na to tu má tajný recept. No proto jsem mířil otázku ke zdroji tj. Marťas. No snad si to chlapík přečte a řekne mi k tomu svoje.
Víš děsí mě představa: kombinace starý plast vs prasklina vs vybrace. Prostě čim je to tam dýl a víc, mám větší obavy.
Re: Podsedlová kapotáž - praskání
Ha, tak to se musím podívat, teda jestli mě taky Lukša neudělal STK Lukšo praská mě to také? Ničeho jsem se nevšiml...Sobi napsal:Lukša napsal:Ahoj kluci, po celou dobu co mám SP pozoruji, že tahle motorka má jeden nedostatek a to je praskající podsedlovka (mezi nohama pod sedadlem). Po letošním prvním setkání jsem se ujistil že je to u každé SP. Už jednou jsem si to nechal zpravovat a za rok je to prasklý zas.
Proto mě tak napadlo jestli neexistuje nějaký způsob jak praskání eliminovat a problém tím vyřešit. Vzhledem k tomu, že je to opravdu běžné u každé SP je tohle spíš otázka na Marťase, jak to pan Honda řeší(rešil). Určiťě na to musela existovat nějaká svolávací akce popř. nějaká modifikace dílu(ů) která se řešila vzhledem k závažnosti záručně. Alespoň doufám, protože mě se to stát po roce na novém stroji, tak to okamžitě na záruku řeším.
Martásku prosíme o radu
Ahoj Lukšo, sice nejsem Marťas ale...
Vím, že jsi se díval i u mě. Praská to v místě, kde se to opírá o uchycení rámu podsedlovky, ale to určitě víš taky. Řešení podle mě není, resp. je - podlepit tvrdší pěnovkou a rozložit ten dotyk na větší plochu. Navíc pokud jezdíš sportovně a "slízáš" z mootrky, tak se tomu stejně nevyhneš. opířeš se o to vždy nohou nebo horním lemem boty (dle typu a nastavení stupaček). A toto nevydrží žádný plast. Takže myslím, že Ti nezbývá než se smířit s tím pavoukem na laku. Já bych to neřešil.
Snake- Poèet pøíspìvkù : 736
Join date : 17. 10. 09
Age : 53
Location : Vodňany
Re: Podsedlová kapotáž - praskání
Lukša napsal:Ahoj kluci, po celou dobu co mám SP pozoruji, že tahle motorka má jeden nedostatek a to je praskající podsedlovka (mezi nohama pod sedadlem). Po letošním prvním setkání jsem se ujistil že je to u každé SP. Už jednou jsem si to nechal zpravovat a za rok je to prasklý zas.
Proto mě tak napadlo jestli neexistuje nějaký způsob jak praskání eliminovat a problém tím vyřešit. Vzhledem k tomu, že je to opravdu běžné u každé SP je tohle spíš otázka na Marťase, jak to pan Honda řeší(rešil). Určiťě na to musela existovat nějaká svolávací akce popř. nějaká modifikace dílu(ů) která se řešila vzhledem k závažnosti záručně. Alespoň doufám, protože mě se to stát po roce na novém stroji, tak to okamžitě na záruku řeším.
Martásku prosíme o radu
Ahoj Lukšo, sice nejsem Marťas ale...
Vím, že jsi se díval i u mě. Praská to v místě, kde se to opírá o uchycení rámu podsedlovky, ale to určitě víš taky. Řešení podle mě není, resp. je - podlepit tvrdší pěnovkou a rozložit ten dotyk na větší plochu. Navíc pokud jezdíš sportovně a "slízáš" z mootrky, tak se tomu stejně nevyhneš. opířeš se o to vždy nohou nebo horním lemem boty (dle typu a nastavení stupaček). A toto nevydrží žádný plast. Takže myslím, že Ti nezbývá než se smířit s tím pavoukem na laku. Já bych to neřešil.
Podsedlová kapotáž - praskání
Ahoj kluci, po celou dobu co mám SP pozoruji, že tahle motorka má jeden nedostatek a to je praskající podsedlovka (mezi nohama pod sedadlem). Po letošním prvním setkání jsem se ujistil že je to u každé SP. Už jednou jsem si to nechal zpravovat a za rok je to prasklý zas.
Proto mě tak napadlo jestli neexistuje nějaký způsob jak praskání eliminovat a problém tím vyřešit. Vzhledem k tomu, že je to opravdu běžné u každé SP je tohle spíš otázka na Marťase, jak to pan Honda řeší(rešil). Určiťě na to musela existovat nějaká svolávací akce popř. nějaká modifikace dílu(ů) která se řešila vzhledem k závažnosti záručně. Alespoň doufám, protože mě se to stát po roce na novém stroji, tak to okamžitě na záruku řeším.
Martásku prosíme o radu
Proto mě tak napadlo jestli neexistuje nějaký způsob jak praskání eliminovat a problém tím vyřešit. Vzhledem k tomu, že je to opravdu běžné u každé SP je tohle spíš otázka na Marťase, jak to pan Honda řeší(rešil). Určiťě na to musela existovat nějaká svolávací akce popř. nějaká modifikace dílu(ů) která se řešila vzhledem k závažnosti záručně. Alespoň doufám, protože mě se to stát po roce na novém stroji, tak to okamžitě na záruku řeším.
Martásku prosíme o radu
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru