Ignijet 05
Honda VTR-SP :: Servis :: Elektrika
Strana 1 z 1
Re: Ignijet 05
Tak už jezdím s ignijet05
nemohl jsem se tam vůbec dovolat, tak jsem vzal mašinu, jednotku a zajel se tam podívat... nooo a asi za hodinu bylo hotovo. Borci jsou tam fakt ochotný a peníze jsem jim musel nutit
teď už by to chtělo jenom někde doladit, nevíte o někom v okolí Mladé boleslavi???
nemohl jsem se tam vůbec dovolat, tak jsem vzal mašinu, jednotku a zajel se tam podívat... nooo a asi za hodinu bylo hotovo. Borci jsou tam fakt ochotný a peníze jsem jim musel nutit
teď už by to chtělo jenom někde doladit, nevíte o někom v okolí Mladé boleslavi???
Anonymní- Anonymní
Re: Ignijet 05
Takže už je jasno, VTR SP1 má jináč řešené spínání ventilátorů než SP2 a IGNIJET 05 v podstatě sepnout ventilátory na SP2 neumí. Naštěstí je pan Krejzl i IGNITECHU velice ochotný a vymyslel způsob jak řídící jednotku upravit, aby to šlo. Musím tam jen zaject aby mi to upravili
Anonymní- Anonymní
Re: Ignijet 05
Parada! díky za info asi to bude jak říkáš. Ty mapy na obr. jsou základní nastavení pro SP1, které tam jsou přednastavené. Myslel jsem že to je stejné jako tovární nastavení z origo ECU, ale pan z IGNITECHU říkal, že to je jen nějaké nastavení se kterým by to mělo jít aspoň nastartovat a pak se to musí už doladit. Bohužel v Igitechu prý ešte SPčko neladili, tak mi nemohl nic poslat... Nakonec jsem sehnal kontakt na toho týpka od kterého to mám a ten mi poslal svoje odladěné nastvení SP1 a s tím už to běží!!!
Akorád se mi nespouští větráky na chladičích, i když je tam nastaveno 80°C ale když tam dám origo ECU tak to jdou
Akorád se mi nespouští větráky na chladičích, i když je tam nastaveno 80°C ale když tam dám origo ECU tak to jdou
Anonymní- Anonymní
Re: Ignijet 05
Zdary, tak jsem zase o něco chytřejší
Pokud ty screeny co jsi sem dal byli už po nahrání map na VTR SP1, tak je to uplnej nesmysl, protože mapy který tam jsou nemůžou takhle fungovat aby bylo nastaveno všechno na 100% ( pokud to teda tak je, taky můžou mit tu 100 jako výchozí nulu, to na tom ale nic nemění, jelikož tam neni nic nastaveno)
Skrátka nemůže být nastaveno na všech pozicích plynu stejná hodnota dávky paliva.
Nastavení zapalování je "vpořádku" ( zakladní nastavení, může se samozřejmě lišit) ale je to kničemu jelikož to špatně dávkuje. Připoj jednotku k PC a zkus nahrát mapu znovu jestli se hodnoty u map změní, pokud tam žádná mapa neni , třeba na CD nebo webu odkud se stahujou, tak na stránkách Ignitechu je u řídící jednotky dokument ke stažení o nastavení,a musíš to nastavit ručně. Jestli ale neni žádný navod k nastavení tak laborovat nad tím pokud nemáš alespoň nějakou výchozí pozici čeho by ses měl chytit je nemožný pokud to děláš doma.
Pokud budeš mít mapu na SP1, tak s SP2 bude fungovat, rozdíl je minimální a chytnout to musí. Samozřejmě se to pak musí doladit v závislosti na filtrech, výfukách atd...ale moto pojede. Koukali jsme na mapy u PowerCommandra, podle nich by se dal nastavit ignijet, ale bylo by to i tak na slepo.
Problém je v tom, že i kamarád se servisu má s Ignitechem problémy protože na spoutu motorek nejsou mapy ke stažení, bohužel to není tak rozšířené jako Commander, který má na jeden kus motorky i několik odzkoušených map.
jeho rady pokud nemáš mapu k nahrání, nastavit to ručně podle manuálu i třeba na SP1 když neni SP2. Pokud to nepůjde nebo nebude návod k dispozici, nezbude ti nic jiného než to dovést na káře přímo k nim.
Pokud ty screeny co jsi sem dal byli už po nahrání map na VTR SP1, tak je to uplnej nesmysl, protože mapy který tam jsou nemůžou takhle fungovat aby bylo nastaveno všechno na 100% ( pokud to teda tak je, taky můžou mit tu 100 jako výchozí nulu, to na tom ale nic nemění, jelikož tam neni nic nastaveno)
Skrátka nemůže být nastaveno na všech pozicích plynu stejná hodnota dávky paliva.
Nastavení zapalování je "vpořádku" ( zakladní nastavení, může se samozřejmě lišit) ale je to kničemu jelikož to špatně dávkuje. Připoj jednotku k PC a zkus nahrát mapu znovu jestli se hodnoty u map změní, pokud tam žádná mapa neni , třeba na CD nebo webu odkud se stahujou, tak na stránkách Ignitechu je u řídící jednotky dokument ke stažení o nastavení,a musíš to nastavit ručně. Jestli ale neni žádný navod k nastavení tak laborovat nad tím pokud nemáš alespoň nějakou výchozí pozici čeho by ses měl chytit je nemožný pokud to děláš doma.
Pokud budeš mít mapu na SP1, tak s SP2 bude fungovat, rozdíl je minimální a chytnout to musí. Samozřejmě se to pak musí doladit v závislosti na filtrech, výfukách atd...ale moto pojede. Koukali jsme na mapy u PowerCommandra, podle nich by se dal nastavit ignijet, ale bylo by to i tak na slepo.
Problém je v tom, že i kamarád se servisu má s Ignitechem problémy protože na spoutu motorek nejsou mapy ke stažení, bohužel to není tak rozšířené jako Commander, který má na jeden kus motorky i několik odzkoušených map.
jeho rady pokud nemáš mapu k nahrání, nastavit to ručně podle manuálu i třeba na SP1 když neni SP2. Pokud to nepůjde nebo nebude návod k dispozici, nezbude ti nic jiného než to dovést na káře přímo k nim.
Anonymní- Anonymní
Re: Ignijet 05
To mě přesně napadlo, abys tam napsal jestli by ti neposlali nastavení, alespoň základní. Když jsem s nima mluvil, tak měli na pilno, původně dělali nastaveni a měření na počkání, teď je to na objednávku a musí se tam mašina nechat, nestíhají, alespoň prozatím. Tak snad se ti i brzo ozvou a poradí..... Co znam osobně lidi s SP,tak maj všichni Commandera, takže sem sám zvědav az tam budu mít Ignitech, jak pak budu laborovat.
Jinak budu zítra u kamoše v servisu, má tam i brzdu a ladí vykony, tak s ním dam řeč ohledně nastavení, určite něco poradí
Jinak budu zítra u kamoše v servisu, má tam i brzdu a ladí vykony, tak s ním dam řeč ohledně nastavení, určite něco poradí
Anonymní- Anonymní
Re: Ignijet 05
tak jsem udělal pár obrázků továrního nastvení SP1. Největší rozdíl bude asi v tom zapalování...
Problém je v tom že mám tu elektriku celou překopanou, kvůli tomu laufu pod sedačkou, takže vyměnit ECU je docela pakárna :-( stačilo by kdyby to někdo na SP2 měl a poslal mi to nastavení co má, pak už by se to doladilo... no psal jsem mejla do ignitechu, tak snad pomůžou...
[img] [/img]
Problém je v tom že mám tu elektriku celou překopanou, kvůli tomu laufu pod sedačkou, takže vyměnit ECU je docela pakárna :-( stačilo by kdyby to někdo na SP2 měl a poslal mi to nastavení co má, pak už by se to doladilo... no psal jsem mejla do ignitechu, tak snad pomůžou...
[img] [/img]
Anonymní- Anonymní
Re: Ignijet 05
Ahoj, teda s tímhle zkušenosti nemam, švagr to má na RSV Mile, nastavil si mapu která byl predepsaná, ale stejně když přijel do Ignitechu tak mu stejně nastavili něco jiného na brzdě, každý rychlostní stupeň od 1000 do maxima otaček zvlášť, a potom to bylo ono.
Jinak přesně tuhle jednotku mam v plánu já dát na moji SP1, ale už jsem domluvenej že tam přijedu, nechám to tam týden a instalaci s doladění mi udělaj.
Pokud to nechce chytnout, nebo jsou ještě jiný komplikace, radši bych ji vyndal, zapojil originál a dojel do Ignitechu, a nechal to všechno na nich aby si s tím pohráli.
Jinak přesně tuhle jednotku mam v plánu já dát na moji SP1, ale už jsem domluvenej že tam přijedu, nechám to tam týden a instalaci s doladění mi udělaj.
Pokud to nechce chytnout, nebo jsou ještě jiný komplikace, radši bych ji vyndal, zapojil originál a dojel do Ignitechu, a nechal to všechno na nich aby si s tím pohráli.
Anonymní- Anonymní
Re: Ignijet 05
oups :-O tak to je blbé jsem myslel, že to má kde kdo... o mastavování mapy toho moc nevím, ale večír sem zkusím hodit pár foto z toho softwaru a uvidíme, třebas to bude stejné. eště bych ale potřeboval vědět předstihy, bo když jsem to zkoušel natočit na to SP1 nastavení tak to nechtělo vůbec chytit akorád to střelilo do výfuku tak jsem se na to radši vybod...
Anonymní- Anonymní
Re: Ignijet 05
tyjo tak to je asi problem, pro tuto jdnotku asi nikdo nic mit nebude. nevim jestli by se nejak dali pouzit mapy z Dynojetu. nevim jake nastavovani je u tehle jednotky, jestli taky krokove jako u dynojetu podle rozkouzkovanyhc otacek. hodil bych tma kdyz tak mapu na SP1 dojel na brzdu a tam doladil
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
Ignijet 05
Zdarec! potřeboval bych poradit...
Mám tuhlectu jednotku http://www.ignitech.cz/czech/ignijet/honda_ij05/honda_ij05.htm ,ale nemám tam tovární nastavení pro SP2. Je tam jen na SP1 a to bude asi jiné. Nemáte někdo nějaké nastavení pro SP2? Nebo nevíte kde ho sehnat?
díky!
Ps: ladit na brzdě to samozřejmně budu, ale nechcu to tam dovézt na káře...
Mám tuhlectu jednotku http://www.ignitech.cz/czech/ignijet/honda_ij05/honda_ij05.htm ,ale nemám tam tovární nastavení pro SP2. Je tam jen na SP1 a to bude asi jiné. Nemáte někdo nějaké nastavení pro SP2? Nebo nevíte kde ho sehnat?
díky!
Ps: ladit na brzdě to samozřejmně budu, ale nechcu to tam dovézt na káře...
Anonymní- Anonymní
Honda VTR-SP :: Servis :: Elektrika
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru