DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
4 posters
Honda VTR-SP :: Servis :: Elektrika
Strana 1 z 1
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
Momentálně mi to hapruje, vždy jak když se to pridusi, jen doufám že jsem dnes nenatankoval nějakou sračku, nebral jsem po sto letech na OMV ale u tesca
VénaSP- Poèet pøíspìvkù : 287
Join date : 08. 02. 16
Age : 33
Location : Podbořanský Rohozec
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
Vezmu ho, ale myslím si, že to čidlem nebude.
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
Prosimte lubore mohl by jsi vzít to čidlo sebou na sraz? Děkuji moc
VénaSP- Poèet pøíspìvkù : 287
Join date : 08. 02. 16
Age : 33
Location : Podbořanský Rohozec
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
Tak jsem zkusil vyčistit, znova smazat a nic.kontrolka pořád svítí. A od Poláků se čidlo nevzalo, peněz jak želez za to chtěl
VénaSP- Poèet pøíspìvkù : 287
Join date : 08. 02. 16
Age : 33
Location : Podbořanský Rohozec
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
Jojo to jsem udělal.chybu už to znovu nevyblika ale kontrolka svítí. Čidlo mi dnes bere Sobi od pšonků, kdyby náhodou bylo KO. Ale děkuji
VénaSP- Poèet pøíspìvkù : 287
Join date : 08. 02. 16
Age : 33
Location : Podbořanský Rohozec
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
Vytáhl jsi po vymazání ten propojovací drát? Vím, že nejseš debil, ale stát se to může.
Zkus to smazat ještě jednou a zkontrolovat ty konektory.
Kdyby náhodou, to čidlo mám doma náhradní. za pár kaček ho nechám.
Zkus to smazat ještě jednou a zkontrolovat ty konektory.
Kdyby náhodou, to čidlo mám doma náhradní. za pár kaček ho nechám.
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
Jinak je max počet bliků 20x. Tak to raději spočítej znovu.
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
No od začátku si myslím že je to ten na boxu bo ten byl asi jedinej rozpojenej.ty vepředu vůbec netuším zda jsem rozpojoval, snad jen světla, blinkry... Zejtra to shodim a uvidím...
VénaSP- Poèet pøíspìvkù : 287
Join date : 08. 02. 16
Age : 33
Location : Podbořanský Rohozec
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
Ahoj, tak jestli je to 9x tak senzor teploty nasávaného vzduchu. Což je ten bílý nebo lehce béžový nahoře na airboxu. Resp. když zvedneš nádrž, tak nahoře na deklu airboxu je jediný senzor s kabelem. Pokud jsi to měl rozkopané, tak to znovu okoukni a prostříkni kontoxem. Dost často taky zlobí kontakt v předním senzoru na nasávacím nose. A pak je dobré pročistit hlavní konektor vlevo pod kapotama na úrovni levého blinkru. Je to centrální konektor pro předek, dost často je zaoxidovaný.
Jinak je max počet bliků 20x. Tak to raději spočítej znovu.
Jinak je max počet bliků 20x. Tak to raději spočítej znovu.
Naposledy upravil Sobi dne Thu Jun 16, 2016 8:58 am, celkově upraveno 1 krát
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
Ty jo tak dnes jsem zkoušel.od té doby co jsem dělal údržbu, olej filtry,tak mi svítila kontrolka fi.prisuzoval jsem to dlouho odpojenemu cidlu k filtrum nebo k motoru.predtim byla kontrolka zhasnuta, vše v pořádku....inu,Na poprvé mi vyblikalo chybu devět, poté jsem použil níže popsany postup, chybu smazal. Po nastartování mi ale opět bliká kontrolka, leč chyba devět už mi nejde vyblikat, kontrolka bliká jen dlouze pravidelně... Kdo mi poradí?
VénaSP- Poèet pøíspìvkù : 287
Join date : 08. 02. 16
Age : 33
Location : Podbořanský Rohozec
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
Díky Lubore, vždycky jsme v tom měl trošku guláš jak je mazat
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
Z dlouhé chvíle při hledání jiného problému jsem nastudoval mazání chyb v paměti diagnostiky. Popíšu to v jednotlivých krocích -
1 - Vypnutý klíček
2 - Drátem / udělal jsem ho z kancelářské sponky/propojené piny v diagnostickém konektoru/ u mé SP2 je zelený/
3 - Zapnout klíček, kontrolka FI začně vyblikávat chyby. Vyblikává je pořád dokola. V tomto procesu je potřeba vytáhnout propojovací drát /kontrolka FI se rozsvítí trvale na 5 vteřin/
4 - POZOR = DULEŽITÉ = během těchto 5ti vteřin je nutné propojovací drát znovu zasunout do konektoru. Pokud to stihnete během těchto 5ti vteřin, kontrlka FI začne trvale blikat na znamení, že je vymazáno.
5 - Vypnout klíček a odpojit propojovací drát
1 - Vypnutý klíček
2 - Drátem / udělal jsem ho z kancelářské sponky/propojené piny v diagnostickém konektoru/ u mé SP2 je zelený/
3 - Zapnout klíček, kontrolka FI začně vyblikávat chyby. Vyblikává je pořád dokola. V tomto procesu je potřeba vytáhnout propojovací drát /kontrolka FI se rozsvítí trvale na 5 vteřin/
4 - POZOR = DULEŽITÉ = během těchto 5ti vteřin je nutné propojovací drát znovu zasunout do konektoru. Pokud to stihnete během těchto 5ti vteřin, kontrlka FI začne trvale blikat na znamení, že je vymazáno.
5 - Vypnout klíček a odpojit propojovací drát
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
hittmi napsal:baby napsal:jj tohle znam z vlastni zkusenosti .
Kolik chyb ti diagnostika vyblikala?
Vyblikala mi ty senzory jak jsem vypisoval ( MAP sensor connector, MAP sensor vacuum tubes, ECT sensor connector, TP sensor conector). Manuál mám v dílně, ale tuším, že to bylo 1x, 6x, 4x a 8x bliknutí.
Baby když jsi tu diagnostiku udělal, jak jsi smazal ty chyby ? aby byla paměť prázdná. Já to udělal tak, že při té kalibraci přístroje, když dlouze svítí kontrolka vytáhnul drátky s toho servisního konektoru jak se píše v manuálu, ale chybu mi to potom zase napsalo. Mělo by to být čisté a až po nastartování by se případné chyby měly zobrazit. To mazání pořád nevím
No prave mi to vyblikava taky hodne chyb, byl jsem ztoho celkem jelen. Zkousel jsme taky jako by vymazat ty chyby vselijak, ale netusim jak se chyby vymazavaji, nebo jestli je k tomu potreba diagnostika od Hondy. Co mi rekli ve Valmezu v Honde, tak prej je jedina diagnostika v CR (taky je to povzbuzujici :-/ )
Krapet me prekvapil i pristup servisu, kdyz jsme rekl, ze bych chtel byt u toho jak to budou merit. Prej nechce aby mu nekdo stla za zadkem
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
baby napsal:jj tohle znam z vlastni zkusenosti .
Kolik chyb ti diagnostika vyblikala?
Vyblikala mi ty senzory jak jsem vypisoval ( MAP sensor connector, MAP sensor vacuum tubes, ECT sensor connector, TP sensor conector). Manuál mám v dílně, ale tuším, že to bylo 1x, 6x, 4x a 8x bliknutí.
Baby když jsi tu diagnostiku udělal, jak jsi smazal ty chyby ? aby byla paměť prázdná. Já to udělal tak, že při té kalibraci přístroje, když dlouze svítí kontrolka vytáhnul drátky s toho servisního konektoru jak se píše v manuálu, ale chybu mi to potom zase napsalo. Mělo by to být čisté a až po nastartování by se případné chyby měly zobrazit. To mazání pořád nevím
Anonymní- Anonymní
Re: DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
jj tohle znam z vlastni zkusenosti .
Kolik chyb ti diagnostika vyblikala?
Kolik chyb ti diagnostika vyblikala?
baby- Poèet pøíspìvkù : 1465
Join date : 17. 10. 09
Location : Nejzápadnější část Ruska s šedým povlakem PM10
DOMÁCÍ DIAGNOSTIKA + ROZSVÍCENÁ KONTROLKA *FI* BĚHEM JÍZDY
Tak dneska jsem měl další rozborku mé SP, tentokrát ze stránky elektroniky
Vedlo mě k tomu to, že při dnešní vyjížďce se mi cca po 5 kilometrech rozsvítila červená kontrolka FI, která má indikovat chybu v elektrickém systému motorky.
Rozsvícení bylo doprovázeno přidušením motorky při přidání plynu
První domněnka = dochází palivo kontrolka rezervy mi už dlouho svítila. Natankoval jsem plnou a jel dál, problémy zmizely ... ale opět nastaly. Variantu s problémem benzínu jsem okamžitě vypustil.
Po rozhovoru se Sobíkem jsme si naplánovali hned několik variant, co by to tak mohlo být.
Po rozhovoru jsem moto nastartoval a jel dál, bez problémů jsem najel cca 100 kilometrů - bez sebemenšího problému.
Hned jak jsem přijel domů otevřel jsem servisní manuál a prolistoval jej. Z toho, že motorka poblbla jen párkrát jsem se přiklonil k variantě, že je někde porušený drát elektriky.
Ihned jsem udělal diagnostiku a nechal si vypsat chyby motocyklu pomocí kontrolky FI.
1. Pod sedačkou spolujezdce jsem našel jediný prázdný dvoupinový konektor bílé barvy, do kterého dal drát a jeho konce vsunul do dvou zdířek v konektoru diagnostiky.
2. poté jsem dal klíček do spínací skříňky vypnul přívod elektriky, otočil klíčkem do první pozice a zapnul přívod elektriky.
3. po tomto úkonu se rozblikala červená kontrolka FI - pokud má vaše motorka nějakou chybu kontrolka FI se rozbliká v patřičných intervalech. Blikne například: 2x bliknutí - pauza - 6 bliknutí - pauza - 8 bliknutí ... atd.
4. Počet blikání mezi pauzami pečlivě počítejte a zapisujte do řádku na kus papíru. v určitém momentu se začne řada čísel schodovat ... to je proto, že indikátor chyb je zobrazuje pořád dokola, tím si vypíšete přesně čísla chyb, které jsou shodné s počtem blikání.
5. V servisním manuálu v kapitole č.5
http://www.rc51.info/index.php?page=service
první odkaz, si najdete tabulku chyb. V ní jsou označeny chyby číslem a co chyby znamenají, kde se chybná součástka nachází a jak jí zkontrolovat ( pomocí měřících přístrojů ).Chybný komponent musíte proměřit, tím zjistíte, jestli opravdu funguje tak jak má. Teď jste ve fázy že víte kde je chyba, ale nevíte kolik má být na dané součástce Volt. Vše se opět najdete v servisním manuálu nebo vám také pomůže toto schéma :
6. Když chybnou součástku najdete pečlivě zkontrolujte celé vedení k němu ( vyčistit, obalit, pokud je přetrhlé zpravit ). Když ani toto nepomůže jste ve fázi objednání nového dílu.
Moje varianta je ta, že mám chybu na všech komponentech vstřikovací jednotky ( MAP sensor connector, MAP sensor vacuum tubes, ECT sensor connector, TP sensor conector) ... To že jsou rozbité je minimální pravděpodobnost. Jako největší důvod beru to, že se někde v přivodu elektriky přetrhl drát a jednotka to zaznamenala. Všechny konektory, na které jsem se dostal jsem prostříkl KONTAKTOLEM a vyfoukal. Pak jsem šel po vedení a našel jeden porušený drát, ten jsem opravil ( snad to byl on ).
Rada pro všechny: KDYŽ BUDETE MÍT MAŠINU ODSTROJENOU, UDĚLEJTE NĚCO VÍC NEŽ SOUDRUZI V TOKIU A OCHRAŇTE KABELY PROTI PRODŘENÍ. Nejsem první komu se tato nepříjemnost stala ( uvolnění kostry, přetržený drát )
GOOD LUCK
Vedlo mě k tomu to, že při dnešní vyjížďce se mi cca po 5 kilometrech rozsvítila červená kontrolka FI, která má indikovat chybu v elektrickém systému motorky.
Rozsvícení bylo doprovázeno přidušením motorky při přidání plynu
První domněnka = dochází palivo kontrolka rezervy mi už dlouho svítila. Natankoval jsem plnou a jel dál, problémy zmizely ... ale opět nastaly. Variantu s problémem benzínu jsem okamžitě vypustil.
Po rozhovoru se Sobíkem jsme si naplánovali hned několik variant, co by to tak mohlo být.
Po rozhovoru jsem moto nastartoval a jel dál, bez problémů jsem najel cca 100 kilometrů - bez sebemenšího problému.
Hned jak jsem přijel domů otevřel jsem servisní manuál a prolistoval jej. Z toho, že motorka poblbla jen párkrát jsem se přiklonil k variantě, že je někde porušený drát elektriky.
Ihned jsem udělal diagnostiku a nechal si vypsat chyby motocyklu pomocí kontrolky FI.
1. Pod sedačkou spolujezdce jsem našel jediný prázdný dvoupinový konektor bílé barvy, do kterého dal drát a jeho konce vsunul do dvou zdířek v konektoru diagnostiky.
2. poté jsem dal klíček do spínací skříňky vypnul přívod elektriky, otočil klíčkem do první pozice a zapnul přívod elektriky.
3. po tomto úkonu se rozblikala červená kontrolka FI - pokud má vaše motorka nějakou chybu kontrolka FI se rozbliká v patřičných intervalech. Blikne například: 2x bliknutí - pauza - 6 bliknutí - pauza - 8 bliknutí ... atd.
4. Počet blikání mezi pauzami pečlivě počítejte a zapisujte do řádku na kus papíru. v určitém momentu se začne řada čísel schodovat ... to je proto, že indikátor chyb je zobrazuje pořád dokola, tím si vypíšete přesně čísla chyb, které jsou shodné s počtem blikání.
5. V servisním manuálu v kapitole č.5
http://www.rc51.info/index.php?page=service
první odkaz, si najdete tabulku chyb. V ní jsou označeny chyby číslem a co chyby znamenají, kde se chybná součástka nachází a jak jí zkontrolovat ( pomocí měřících přístrojů ).Chybný komponent musíte proměřit, tím zjistíte, jestli opravdu funguje tak jak má. Teď jste ve fázy že víte kde je chyba, ale nevíte kolik má být na dané součástce Volt. Vše se opět najdete v servisním manuálu nebo vám také pomůže toto schéma :
6. Když chybnou součástku najdete pečlivě zkontrolujte celé vedení k němu ( vyčistit, obalit, pokud je přetrhlé zpravit ). Když ani toto nepomůže jste ve fázi objednání nového dílu.
Moje varianta je ta, že mám chybu na všech komponentech vstřikovací jednotky ( MAP sensor connector, MAP sensor vacuum tubes, ECT sensor connector, TP sensor conector) ... To že jsou rozbité je minimální pravděpodobnost. Jako největší důvod beru to, že se někde v přivodu elektriky přetrhl drát a jednotka to zaznamenala. Všechny konektory, na které jsem se dostal jsem prostříkl KONTAKTOLEM a vyfoukal. Pak jsem šel po vedení a našel jeden porušený drát, ten jsem opravil ( snad to byl on ).
Rada pro všechny: KDYŽ BUDETE MÍT MAŠINU ODSTROJENOU, UDĚLEJTE NĚCO VÍC NEŽ SOUDRUZI V TOKIU A OCHRAŇTE KABELY PROTI PRODŘENÍ. Nejsem první komu se tato nepříjemnost stala ( uvolnění kostry, přetržený drát )
GOOD LUCK
Anonymní- Anonymní
Honda VTR-SP :: Servis :: Elektrika
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru